
ADONA’T ha adquirit de nou una agenda de mà personalitzada per al 2025. Aquest model d’agenda ha estat elaborat amb la intenció de centrar la mirada en esdeveniments, dates, celebracions i fites protagonitzats per dones.
El cos de l’agenda i els seus apartats són pràctics i útils, a setmana vista i, a més, l’agenda inclou la imatge i una petita bio de 48 dones rellevants entre les quals han estat seleccionades quatre dones de Castelló vinculades a ADONA’T: Reis Lliberós, sòcia; Núria Vizcarro, protagonista del projecte Lite-rates. Mamíferes de la cultura; Carme Ripollés, col·laboradora en diversos projectes, molt especialment En minoria; i Lidón Forés, qui va fer la foto de grup del 2024. A totes elles, ADONA’T, els lliurarà un exemplar de l’agenda com a mostra de nostre reconeixement.

Edicions 96, l’editorial que publica aquesta, i altres agendes, a banda de llibres, sota la direcció de Dolors Pedrós, des de fa molts anys pensa que és molt important treballar respectant el nostre entorn ambiental i cultural. Per això tots els elements que componen l’agenda lila, i tots els passos que segueix el muntatge són sostenibles
