En gener de l’any 2019 una de les protagonistes d’IL·LUMINADES, IL·LUSTRANT LA HISTÒRIA DE LA MISOGÍNIA, ANNA MINGARRO, ens va fer arribar una petició. S’havia posat en contacte amb ella una companya d’estudis, NOÈLIA BOIRA, qui es trobava interessada en una associació feminista de Castelló i havia pensat en ADONA’T per tal d’elaborar el seu Treball Final de Grau.
Després de reunir-nos amb ella i explicar-nos el projecte amb més detall, decidirem que sí era adequat per al col·lectiu ADONA’T. Aleshores, li vam facilitar la documentació vers qui som, què volem, cap on anem, quina és la nostra missió i les activitats que hem desenvolupat.
Més endavant, va poder contactar amb les dissenyadores que participaven en el projecte i una vegada van acceptar es va ficar data per a gravar-les.
També va comptar amb la disponibilitat de captar imatges el dia de la inauguració i amb tot aquest material va elaborar el seu Treball Final de Grau.
Finalment en juliol assistirem a la presentació del esmentat treball en l’EASD de Castelló i va ser magnífica.
Aquest és una part del seu treball que ha adaptat per al nostre col·lectiu i que acceptem satisfetes. Volem agrair la possibilitat de donar-nos una altra mirada i fer-nos créixer.