ADONA’T a la manifestació del 25N a Castelló

La Coordinadora Feminista de Castelló ha convocat a la ciutadania a unir-se als actes programats per commemorar el 25N Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, per posar de manifest que a les dones se’ns mata pel fet de ser dones i perquè s’exerceix sobre nosaltres i les nostres criatures; violència masclista, violència psicològica, violència vicària… entre altres com la violència obstètrica, tema de la II Conversatòria d’ADONA’T, coordinada per la professora Desirée Mena.

La Manifestació ha eixit de la Pl. de Les Aules i ha recorregut els carrers Sant Lluís, plaça Clavé, avinguda Rei En Jaume, Colon, Enmig, Gasset, Major, Arxiprest Balaguer, Pl.Major, Cavallers i ha acabat en la Pl. les Aules on s’ha llegit el manifest.

La manifestació la tancava la Conlloga Muixeranga de Castelló i el grup de la Batukada Lo Ramat.

La imatge del cartell ha estat ha cedida per l’artista Pilar Dolz, sòcia d’ADONA’T, i que tan bé representa el dolor que provoca aquesta xacra que al llarg de 2025 s’ha cobrat la vida de més de 38 dones i 3 criatures. “Fartes de silencis cridem ben fort!”
PROU DE VIOLÈNCIES CONTRA LES DONES!

Contra la Violència Masclista hem de lluitar juntes i junts!*💪🏼🚺
Entre les associacions participants:
-Veus Atrevides
-Oxfam
-Once
-Mujeres Progresistas de Benicàssim
-Nou de Març
-Liceu de Dones
-Plataforma per la Justícia
-Aula Debate
-Amuinca
-Amnistia Internacional
-Adona’t


Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.